Dagens Bästa

Förutom att jag sovit gott, vilket är en stor lyx under nattskiftveckan, så var nog kvällens promenad med hunden det bästa under dagen. Eller kvällen ska jag väl säga. Klockan var 19 då vi stack iväg. Tänk, det var ljust ute då ännu (nu klockan 20 e det mörkt). Härlit enlit mej som e mörkrädd! Antar att snön bidrar till ljuset...

Nu fixar jag lite mat o sen e det dax för en sista natt på jobbet. *suckar* Jag skulle varken orka eller ha lust. Ibland tar det verkligen emot att åka. Oftast just då det e nattskift. Men men... Det e bara o bita ihop.

Imorgon hadde jag tänkt släpa mitt ass till gymmet. Får se om det löftet åt mej själv håller. I'm in a lazy state of mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0