Brrr...

Usch så kallt o rått det e ute. Var på en snabb promenad med grisen precis, o mina händer nästan sved av köld. Hadde tänkt gå längre men det duggade lite o jag vill inte vara 30 minuter hemifrån om det börjar ösa. Vill ju inte bli sjuk...

Undrar just vart solen o det fina vädret tagit vägen. Visst, jag vet att det inte ska vara +20 ännu i mitten av maj, men det behövs ju så lite för att man ska bli bortskämd.

O på tal om sol; jag behöver ett par shorts till sommaren! Jag har ett par chokladbruna, men sku jätte gärna vilja ha iallafall ett par till. Måste ta o kolla lite va det finns. Dom här bruna beställde jag från ellos förra sommaren o priset va runt 10-12ege.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

edit. Nu tolv minuter senare kom regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0