Drömmar Om En Ny Telefon

Min mobil fyller två år nu till sommaren. Köpte en Ericsson Z530i sommaren 06 (mannen köpte likadann) o böt i samma veva från Nokia till Ericsson. Har varit jätte jätte nöjd! Mobilen uppfyller alla dom krav jag hadde. Nu har jag börjat tröttna på den lite. Den funkar fint fortfarande. Behöver inte ladda den mer än en gång i veckan ungefär, o det e enlit mej jätte bra för en två år gammal telefon! Men som sagt... En ny skulle inte skada. Hudan det skulle bli har jag ingen aning om. Egenteligen behöver jag inte nån annan funktion än samtal o sms. Visst, fint med kamera men inget jag på det sättet måste ha i en mobil. Jag ser nog mera på utseendet o färgalternativen än hur många olika funktioner det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0