En Lugn O Skön Fredag

*suckar nöjt* Just så här borde alla semesterdar vara. Sovit helt otrolit gott inatt! Medan jag var på lite träning åkte mannen iväg o tog hand om katterna (har ju varit kattvakt hela veckan). Sen en sväng via mamma (där jag fick mellanmål) o så via ett par butiker innan vi åkte hem. Nu åkte mannen precis på jobb o jag ska bara ta det lugnt. Dricka lite kaffe, blogga, läsa bloggar, tvätta lite kläder, kolla några serier från digiboxen... Ett varv till kissorna ska jag ännu ikväll.

Imorgon e det ett 30-års kalas som gäller. Dock blir det lugnt. Kvinnan i fråga i höggravid :) En liten present från BodyShop e köpt.

Kommentarer
Postat av: Mexxi

ooooh semester har du haft!!! Jag håller tvådars semester nu jag me:D

2008-05-09 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0