I Provrummet

 Lyckades hitta denna klänning då jag var in via H&M tidigare idag. Ingen 46:a, men dock en 44:a. Stod o fingrade på den en stund o visste inte riktit va jag tänkte. Materialet var inte som jag trodde (detta var lätt o halt, hadde väntat mej lite tyngd) o så var ju storleken mindre än jag behövde. Hadde dock bra med tid, så jag tänkte att va fan, jag får ju iallafall ett hum om hur den e fast den e för liten. Fick faktist stå o vänta vid provrummen ett tag för det var helt fullt! Nåja, steg in, klädde av mej o drog klänningen över huvve. Åhå! Den jäveln va inte ens för liten!! Skit spänd över brösten såklart, men inte nånannanstans. Hem med mej kom den iallafall inte. Modellen var inte alls i min stil. Wrap-klänningar sitter så mycket bättre på mej att jag nog håller mej till dom. Men jag e iallafall glad att jag hittade klänningen o fick prova den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0