Underbar Vintermorgon Med Julplanering

Det har fallit mera snö under natten, o marken här e nu helt vit. Sååå vackert!! Jag får såna julkänslor att HALLÅ :) Brukar vanligen inte vara så här intresserad av julen så jag antar det e graviditeten som gör det. Tänkte åka in till stan om en stund o köpa den där ljusbollen från Jysk som jag tittade på förra veckan. Den ska få hänga i sovrumsfönstret e det tänkt. Till köket har vi köpt en stor stjärna o i vardagsrummet får en ljusstake lysa upp. Eftersom vi ännu denna jul bara e vi två så kommer vi inte att ta in nån julgran. Istället gör jag som jag gjort några år tidigare d.v.s plockar granris o ställer dom i en vacker vas/kanna. Brukar hänga några fina bollar i (som jag måste köpa då vi kastade allt vid flytten). Räcker bra till.

   

Kommentarer
Postat av: mrs S

yess julfiilisen smittar av sig :))

2008-11-22 @ 10:45:02
Postat av: Camilla=BigGirl

du e väl inte förvånad?? det e snön som gör det :)

2008-11-22 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0