Städhjälp!

Igår ringde min mamma o undrade om vi inte behövde lite städhjälp. Hon tyckte att då jag ändå e gravid o har lite tungt med vissa saker o mannen e sjuk, så kunde ju hon (som har extra energi) komma o dammsuga lite. Jodå, idag stegade hon in vid ett-tiden o satte igån. Hela lägenheten dammsög hon o så diska hon o städade upp köket. Wow! Här e nästan blankt som bäst :) Skönt med lite xtra hjälp då man själv märker att man inte orkar. Själv har jag bara gjort lite småsaker. Mest sånt som jag har kunnat sitta o ta hand om. Kan ju även erkänna att klockan va över 11 innan jag kom upp från sängen idag. O då var jag så trött att tårarna inte var långt bort. Märk väl; detta efter att ha sovit en lång o BRA natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0