Vackert Till Hösten




Oj oj oj så shoppingsugen jag blir av dessa bilder! Hösten e definitivt min favorit årstid, o nu förstår jag än en gång varför. Det e bara snyggt med tjocka strumpbyxor/leggings o klänning. Skarfar/sjalar har åxå stigit högt upp på min lista. Både snyggt o värmande då kylan börjar komma smygande...


(den där stora sjalen i multicolor SKA bli min)

Stövlar,stövletter o kängor brukar åxå vara varmt välkomna denna tid på året. Inget med klack iår (p.g.a magen), men det finns väldigt fina saker där ute utan klack.




Alla dessa produkter råkar komma från ellos denna gång. O visst, jag hittade en massa annat fint åxå men jag tror det här får räcka för en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0