Födelsedaxpresenter

På torsdan blir man så igen ett år äldre. Usch... Mamma, mannen o sis har alla bett mej önska nåt till födelsedan, men mitt huvve e helt tomt. Jag har för tillfället inget jag behöver eller ens tittat på o vill ha. Sis sa dock att hon köper nåt från Norge, för hon ska dit över veckoslutet. Låter bra. Brukar oftast bli ett smycke o det e en välkommen presant. Har dock ingen aning va jag ska säga åt mamma. Visserligen kan jag ju låta den vara "innestående" o säga till då jag hittar nåt. Vi brukar ju fara till Pentik o jag väljer nåt därifrån, men i år vet jag ännu inte hur det blir. Samlar ju på Omena (dvs Äppel) serien o brukar få nåt därifrån. Sugen på brickan, men den kostar över 50ege. Av mannen kunde jag ju be att få armbandet ur Kalevalas Kodin Sydän serie. Halsbandet har jag ju...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0