Glöm Va Jag Sa!

Nej nej nej... Ni vet inlägget jag skrev om att Simon inte har bodyn i strl 60/62? Glöm att jag nånsin skrev det! Hann med en sväng in till Lindex igår på eftermiddan o hittade tre jätte härliga bodyn åt honom som alla va på rea. Tvättade dom igårkväll (tvättar alltid hans kläder innan dom kommer första gången i användning), o vek ihop dom idag då dom var torra. Tänkte att jag skulle reda upp lite i hans garderob på samma gång jag lägger dit bodyna. Hmmm... Började kolla lite på hyllorna o till min skora skam/förskräckelse/glädje hittade jag säkert 20 bodyn i strl 60/62! Jäklar säger jag bara... Jaja, mannen bad mej kolla garderoben innan jag shoppar babykläder nästa gång :)

Ps. Till mitt försvar, varför jag inte visste va som fanns i klädväg, kan jag berätta att det mestadels e min mamma som plockat in i garderoben. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0