Så Gott, Så Gott!

Det e några dagar jag skrev sen sist, men jag har (som vanlit) bra orsaker. Denna gång heter orsaken Simon :) Trodde då aldrig jag skulle ha så här lite tid över då jag "bara" e hemma med en baby. Känns som om jag har händerna fulla hela tiden o alltid finns det nåt att göra. Ändå e jag inte ensam. Min man tar fortfarande hand om dom flesta hushållssysslorna. Men ändå... Ja, ni som har småbarn kanske vet hur det e!

Bad mannen köpa lite frukt åt mej då han var till butiken idag. Tänkte han skulle komma hem med en sort, men jag fick fyra olika; klementiner, mörka vindruvor, mörka plommon o apelsiner. Massor massor vitaminer m.a.o o det e väl det jag behöver nu med amningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0