Gårdagen

Fredagen bjöd på en helt oplanerad o överraskande resa till Östra Centrum. Köpcentret e definitivt i det största laget, men bra utbud finns det ju. Massor mänskor o reor överallt.

Nej, det blev inga klädköp för mej. Inte så konstit kanske. Har jag inte ren tidigare sagt att jag inte vill köpa nu då jag ändå inte kan prova? Tre saker stod jag dock o funderade på o en sak försökte jag t.o.m prova. Cardigansena jag har från H&M fanns nu i flera härliga färger (bl.a en mörklila) o dom kunde jag ha köpt helt utan o prova. Gjorde dock inte det. En skitsnygg längre top såg jag åxå i en butik då jag råkade gå förbi, men den va i strlk S o jag orkade helt enkelt inte kolla efter större. Vinterskor hadde jag tänkt fynda, men efter att ha försökt prova ett par stövlar i Din Sko så gav jag upp. Tog för ont i revbenen heltenkelt. Dock gillade jag dessa stövlar helt massor! Istället blev det en filmbox till mej o en dräkt åt lilla KackaPelle.



Maten vi åt var faktist åxå god (fast mannens biff va lite väl seg). Getost hadde jag på min o så nåt som kallades Djävulssylt. :) Mmmm....

Trött va jag då vi kom hem o fast jag sovit en lång natt o hunnit med en tupplur ren så jag nog inte riktit pigg idag. Men va gör det? Det e lördag o jag har inga planer. Ja, den där Jane Austen boxen kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0