Tiden Rinner Iväg

Då jag blev hemma på mammaledit trodde jag verkligen jag skulle ha tid över. Visst, innan Simon kom till världen hadde jag det. Nu finns det inte riktit egen tid. Bloggen har tyvärr fått bli liggande i väntan på bättre tider. Förlåt.

Känns som om hösten e på väg. Konstit egenteligen, för vi har ju inte riktit haft nån sommar tycker jag. Inte för att jag har nån större skillnad. Höstkläderna jag kollat in e sååå snygga :) Den sämre sidan med hösten e att jag ska tibax på jobb om ca 3 månader. Usch, jag vill inte alls :(

Imorgon ska jag skriva ett inlägg om va jag gillar hos ellos o H&M då det kommer till höstkläder. Från H&M e ren en liten beställning på kommande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0