Bärsele

För ett par veckor sen fick jag hem min bärsele. Den kom som gåva då jag började prenumerera på tidningen Vauva (Bebis på svenska). En jätte bra tidning där jag läser varenda artikel! Inte ofta det händer... Anyhow, idag provade vi selen första gången då Simon kom med ut med hunden. Jätte smart måste jag säga! Selen känns stadig o jag har båda händerna fria. Simon fick nu sitta på min höft, men i princip kan babyn vara var som helst. På magen, på ryggen o du kan även ha babyn o ligga i selen medan du matar med flaska.



Bildkvalitén e dålig, jag vet. Försökte få den lite ljusare i PhotoShop. Men you get the picture :) Mamma o Simon tycker om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt najs blogg asså :P hare bra!

2009-07-03 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0