Min Söndag

Ja, jag vet att det e måndag idag men jag ville bara berätta om gårdagen. :)

Spenderade större delen av dagen i soliga södern. Precis som dom flesta sommarsöndager brukar bli... O varmt var det! Hadde bara caprin o ett linne på, men svetten bara rann. Simon var åxå lättklädd första gången :)

Det råkade vara marknad istan denna gång. En av orsakerna jag åkte ner faktist. Två snygga armband plockade jag med mej hem. Priset var det inget fel på; den vita har kostat 5,90€ o det svarta 13,90€. Nu fick jag 2st/5€! Försäljaren hadde massor snygga smycken till salu, o de flesta gick under just 2st/5€.  Där fanns allt från hårgrejer o borstar till smycken. Lite svårt att koncentrera sej bara då jag var ensam igång med vagnen.



Har även lyckats bränna mej i solen. Aj aj! Lite ömt e det nog måste jag säga. Ska försöka hålla huden fuktig med en massa body lotion.

Kommentarer
Postat av: mrs S

..vi va åxå i hangö på marknad å picknick- vilket härlit väder de va!! ..ja plocka hem grekiskt bröd å en cool zandana till lilla grynet!

2009-06-01 @ 19:56:56
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-06-02 @ 10:54:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Haireffect♥

fin blogg du har (=

2009-06-13 @ 18:25:54
URL: http://haireffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0