Väntan E Lång


Väldit tidit uppe idag. Har fått sova bra o flera timmar i sträck. Kändes okej att stiga upp fastän klockan bara var lite över 6. Sonen håller på att börja vakna hör jag o han vill säkert ha mat. Känns bättre att mata då man själv åxå e helt vaken :)

Dom har visst lovat snö här hos mej idag. Bläää... Mera sol säger jag. Kan inte den här snön smälta nu redan o våren komma helt på riktit? Vårtecknena finns ju här redan så varför tar det sån tid... Det var så varmt o skönt i solen igår då vi var ut på promenad. En aningen blåsit kanske men solen kändes jätte skön mot ansiktet. Sen går dom o lovar snö igen o man blir deppig.

Började min årliga garderobsrensning igår åxå o en kass med kläder som ska bort finns ren. Där e mycket sånt blandmed som jag ren länge tänkt föra bort. Bl.a två klänningar varav den ena e använd en gång o den andra inte alls. Båda STORA felköp, men har ändå hängt i garderoben i tio(!!!) år. Kan inte förstå varför... Nu åkte dom iallafall ut så utrymme för två nya klänningar finns. Får se va man kommer att hitta...

O snart e det påsk åxå! Måste komma ihåg att så lite påskgräs. Katten brukar gilla att tugga på det :)

Nu ska jag ta o äta nåt här innan sonen vaknar på riktit. Hungrig som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0