Snö Of Sweden

Underbara sis tipsade mej om en härlig rea häromdan. Smycken från Snö Of Sweden såldes med rabatter på 50% o 70%. (dom tre jag köpte blev tisammans ca 30€) Sannerligen förra säsongens smycken som skulle ge rum åt följande kollektion. Jag var dock nöjd med det jag såg.



Tre askar kom jag hem med. En gav jag åt sis, men fick istället en tibax :) Två långa halsband samt ett jätte vackert armband finns nu i min ägo. Det rosa halsbandet kunde jag inte låta hänga kvar. Jag som så gillar rosa :) O den stora pärlan e lixåm pricken på i! Armbandet ska jag använda tisammans med min apelsinfärgade kjol. Det bestämde jag mej genast då jag såg det. Helt perfekt i sommar! På andra bilden ser ni även halsbandet jag fick av sis. Silverlänkar med blåsvarta stenar. Very nice :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0