Vårväskor Med Mönster

Igår råkade jag gå förbi ena skobutiken här i stan. Kikade så där snabbt mot skyltfönstret o fick syn på en jäklit snygg väska. Hadde Simon med så det blev inte att gå in o titta närmare på den då, men jag ska försöka ta mej en sväng där förbi nån dag då jag antingen e ensam eller har nån med som vaktar vagnen. Väskan så ut att vara en ormskinnsimitation i pastellfärger. Ganska fyrkantig.

Dessa sex väskor skulle sitta fint nu till våren. Efter allt svart som vintern (som alltid) fört med sej tycker jag det e dags att köra på lite mera färg. På stora bilden kommer övre raden  från asos, nedre från Lindex förutom sista väskan som finns hos H&M. Små bilderna kommer från ellos.



27,00€                53,00€                34,90€



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0