Jag Vet, Jag Vet...

Sen Simon föddes har bloggen blivit lidande. I know! Trodde verkligen man skulle ha mera tid då man "bara" e hemma, men den tiden jag har medan Simon sover går åt till en massa andra småsaker. Då han e vaken vill jag ju koncentrera mej på honom. Ni får finna er i det att det kan gå nån dag mellan inläggen. O vet ni, idag har det tagit mej hela jäkla dagen att få ihop det randiga kollaget...



Den här tiden som baby går förbi alldeles för fort. På onsdagen blev han fyra månader redan! Hard to belive... Pigg pojke e han o det känns bra. Svänger sej över till mage o blir arg som ett bi då han inte kommer framåt fast han hur än försöker. Stackars liten :)

P.S. Tack till er som tittar in regelbundet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0