Nämen...

Gissa va jag just upptäckte?! Kastade en blick i spegeln då jag steg ut från duschen o tro det eller ej; men jag har färg på kroppen! Den här tiden på våren! Ren för ett par månader sen påpekade mannen att jag har färg på ovansidan av händerna. Kom fram till att det måste bero på alla promenader med barnvagnen. Nu då det varit varmt har jag såklart haft kortärmat på mej, så både armarna o bröstet går mot brunt. Oj... :)

O tur så kom mina nya linnen hem för ett par dar sen, så nu har jag ännu flera att välja på då jag går min dagliga länk. Dom åker ju i tvätten genast efteråt så det e skönt att ha lite att välja mellan. (jeansen jag beställde va tyvärr aaaalltför låga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0