Jösses Så Rädd Jag Var!!

På fredagen köpte vi cykelsits åt Simon. Meningen är att han o jag ska kunna ta oss runt med cykel i sommar. Jaha... Undrar nog lite hur det kommer att gå med den saken. Jag var nämligen SKIT RÄDD att cykla med honom bak på! Svetten bara rann om händerna o jag höll så hårt i styret att det gjorde ont. Slappna av va inte ens att tänka på. Nervös kunde jag väl ha fattat, men jag va helt skräckslagen. Ändå tog vi bara en tur på ca 3km! Usch. Jag kommer nog att behöva mycket mera övning innan det funkar som det ska...

Kommentarer
Postat av: Maria "The SIS" Lindroos

Jag börjar sakna lite nyheter hit.... suck...ett par rader i alla fall syrran....nu skärpning ;o)))

2010-05-31 @ 12:01:25
URL: http://candyqueens.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0