Me And My Sis

Igår gjorde jag nåt som jag inte gjort på länge. Var faktist lite o shoppa tisammans med min syster! Oj va det va rolit. Har inte gjort det på ett tag :)

Hon hittade ett par skitfina jeans som jag hoppas passar. Det fanns inte hennes strl så hon fick ta en nummer större. Får hålla tummarna :)

Själv kom jag hem med en jacka, en långärmad t o ett par skor. Ett par skor med klack!! Jösses, jag som inte använt klack på två år. Kunde bara inte låta bli dom :) Ni får se bild sen då jag hittar kameran...

Kommentarer
Postat av: Maria "The Sis" Lindroos

Jeee, vi hade jätte kul.

Som på den gamla goda tiden då man ej hade sambo eller barn osv skrattar



Min nya korta jeans är super snygga. passade perfekt. Tur att jag tog en nummer större, de såg ju till och med rätt så tajta ut så....

I'm Happy!



Hälsa min gudson och ge han en stor kram.



And you Sis, i have one pair of gladiator-shoes for you, to big for me and brand new ;o)

2010-05-11 @ 12:16:06
URL: http://www.candyqueens.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0