S Som I...

Sol; ja, idag igen. Wow. Nu hoppas vi väl ändå att det håller i sej några dar till. Min vintersemester vecka börjar ju imoron :)

Skallebang; ja, idag igen det åxå. Undrar om det inte e solen. Fick åxå höra att det e åska i luften o känslig för det e man ju. Nå, jag klarar mej...

Simon; Har lyckats få i honom liiite liiite mat både idag o igår. Nu e det nog inte tänderna mera (han tuggar på så hårda saker emellanåt), utan han har nog bara en dålig period. Busunge :)

Sello; Imoron bär det av på lite shopping. Valde - som vanligt - Sello pga maten. Min man bara älskar maten på kinarestaurangen där...

Shave; Mina ben blev faktist rakade igår kväll. Nu kan man gå barbent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0