Sol, Så Underbart!

Vilket härlit väder vi haft idag! Lite lite mulet på förmiddan, men efter att sonen sovit sin tidiga dagssömn började solen sakta kika fram. Packade in honom i bilen o så åkte vi dom några kilometrarna till mommo :) Hon fick t.o.m i honom lite mat! (han har inte ätit mycket sen söndan. hela övre käken e stenhård o knottrig av tänder som vill fram. ont har han stackarn.) Sen tog vi en långsam promenad genom en sovande stad alla tre. Urmysit :)

Nu ligger sonen i säng o sover - förhoppningsvis - hela natten. Värkmedicin fick han iallafall, så vi hoppas på det bästa.

Själv har jag suttit ute på balkongen med senaste numret av Lantliv och drömt om hur jag vill ha balkongen denna sommar. Ifjol blev det faktist inget alls. Simon var så liten o jag hadde ingen ork över. Nu ska jag fixa! Färgerna blir vitt, marint o rött. Sommarfärger i mina ögon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0