Torsdag

Åh, gud va skönt att det e torsdag ren. Veckan har gått relativt snabbt o problemfritt. Såna veckor gillar jag :) Inga större strul på jobbet heller. Enda minuset e väl att Kärringen kommit tibax från sin semester o försöker styra o ställa med saker som verkligen inte hör henne till. Ja, o så lär hon (som vanligt) ha pratat skit om mej så snabbt jag vände ryggen till. Såna mänskor bara irriterar mej! Nåja, jag ignorerar henne så gått det går...

Idag o imoron kommer Simons mommo hit som barnvakt några timmar på kvällen. Både jag o mannen ska ju jobba så hon ställer upp. Hoppas allt går bra! Hon ska nämligen se till att han får middag, kvällsgröt o kommer isäng :) Tur att Simon ♥ sin mommo :D

Idag ska jag börja röra på mej igen. Jumppan på jobbet kör igång igen för säsongen, o jag e på väg med! Ser faktist fram emot det. Ska bli skönt. Ok, jag har lite ont i ryggen för tillfället (hoppas det inte blir värre!!), men jag tänker iallafall se hur det känns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0