Bara Depp

Usch så jag känner mej nere. Får kämpa med att få saker o ting gjorda. Ännu till e jag ensam hemma med sonen förtillfället, så allt hänger på mej. Det e jag som ska se till att han får mat i sej o det e jag som ska finnas där för honom då det behövs... ← saker jag normalt gör med glädje. Jag älskar att sitta på golvet i hans rum o bygga med lego. Nu e det bara jobbit... Fick iallafall igång tvättmaskinen, men om jag får det upphängt e en annan fråga. Mitt hår e äcklit åxå så jag måste o duscha. Sku jag orka? Nej, men jag ska på jobb ikväll. En annan sak jag märkt med depressionen den här gången e att jag tappar minnet. Glömt hunden ute i trappan ett par gånger förra veckan. Don't get it. Borde kanske ta en läkartid så jag sku få lite medicin. Inte lätt att ta sej ur det här på egen han. Trust me; I've been here before...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0