Normal Sömn??

Kastade mej i säng nångång efter 24, fick sömn runt 1 o vaknade strax innan 5. Hmmm... 4 timmars sömn e inte mycket, men jag klarar mej. Får väl tänka på det här som en tidig morgon. Skall dricka mitt morgonkaffe o äta lite knäckebröd. Gymmet borde öppna klockan 9 då jag kan fara o träna en sväng.

På tal om gymmet o träning; skulle inte tacka nej till varken denna eller denna. Den vita till joggningen, den rosa att ha på före/efter steppen. Tyvärr behvöver jag ingen av dom o ännu mera tyvärr så finns dom bara upp till strl 44. Jag behöver en 46:a för att få fast den över brösten. That sucks! Skulle heller inte tacka nej till nya träningsskor, denna jacka, vindtät dräkt eller en pigg träningstop. Åh, dum som jag e kollade jag såklart va skorna blir med min stora rabatt; under 30euro!! Ska fundera under dagenslopp o besluta mej. Det lutar såklart mot klicka klicka.

Ha en bra morgon ni åxå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag borde fundera på träningskläder jag med. Tänkte ta itu med träningen efter nyår :).

2007-12-15 @ 09:55:31
URL: http://romanov.blogg.se
Postat av: Camilla=BigGirl

ingen skillnad hur mycket träningskläder man än har så vill man alltid ha nya...

2007-12-15 @ 11:19:48
URL: http://biggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0