Choklad Choklad Choklad

image970Hela jäkla veckan har jag gått omkring o tänkt på choklad. Plattor. Glass. Kakor. Stänger. Varm med grädde... Jösses! Idag skulle jag kunna krypa till Helsingfors o tibax för lite choklad. Yes ladies, it's THAT time of the month again *suckar* Dock finns det e fin lösning på det hela. Chokladtårta!! Tjohoo :) Men vi hadde inga socker hemma. Trodde loppet var kört, men mannen sprang till butiken. Åh, va gott det skall bli... Hadde en liten platta Kalev 72% hemma, så jag hackade ner lite av den åxå. Eftersom jag gärna vill ha min tårta en aning mera kladdig i mitten så brukar jag hälla i en skvätt nån vätska. Oftast blir det likör, men denna gång hällde jag i lite vanlig apelsinjuice. Åh, e den inte klar snart!!

Ps. Mannen lämnade visst en chokladstång hemma åt mej då han åkte på jobb. Sweet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0