Träningskläder

Undrar i mitt stilla sinne om träningen skulle bli roligare med lite nya kläder. Saken e den, att då jag ännu tränade på gymmet (dvs innan Simon) så tänkte jag ganska mycket på va jag hadde på då jag åkte o tränade. Andra gjorde det åxå märkte jag. Ville inte komma dit i ett par gamla mysbyxor o nån sunkig t-shirt. Nu då jag bara deltar i träningen som hålls på jobbet så e det lite annat. Dom flesta (inkl. jag) har samma t-shirt på som vi haft hela dan på jobbet. Varför byta lixåm... Jag vet ju att jag har en hel del träningskläder i garderoben. Borde jag helt enkelt ta o se va som finns där, o sätta på mej nåt annat nästa gång? Har både måndag- o tisdagförmiddag på mej...

Dessa kommer från H&M. Topparna kostar 14,95€/st o byxorna 14,95€ resp. 19,95€. Kanske man borde beställa nåt tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0