Grått E Bara Charmit På Män...

Uff... Inte rolit o titta sej i spegeln då håret e grått grått grått. Ja, jag menar det! Grått! Dock inte hela håret vilket jag e jätte nöjd över. Usch.

Fick gråa hår ren innan jag fyllt 20 så egenteligen e jag helt van vid det här. Det betyder inte att jag gillar det för det. Nej usch. Varje gång håret växt så mycket att färgen hunnit växa ur så kommer det gråa på xact samma platser som alltid. Alltid! Pannan, mitt på huvvet o ovanför vänster öra. O det syns! Big time...

Brukar använda L'Oréals hårfärger o dom verkar funka bra i mitt hår. Besök hos frissan gör jag helt regelbundet men det e inte alltid som jag färgar håret där. Sambon brukar få göra det här hemma istället.
 
Uff. MÅSTE ta o kolla lite hårfärg då vi ska på shopping imoron. MÅSTE!!

Har du tips på nåt sommarfräscht?? (helst inte ljusa slingor ← alla har det) Tipsa mej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det beror helt på vilken färg du har från början. Själv är jag ljusblond och det blir lätt lite "grått" med min utväxt då jag nuförtiden har det brunt =). Tycker dock att du ska satsa på brunt nu till sommaren. Jag är supernöjd med min färg som jag har just nu =).

2007-05-05 @ 11:18:51
URL: http://johannasplace.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är ju alkoholen som gör att du inte känner något... Smärtan dämpas liksom, är ju värre dagen efter :)

2007-05-05 @ 13:03:26
URL: http://ganerivikt.blogg.se
Postat av: Camilla=BigGirl

brunt har jag nu. chokladbrun e en favorit. eller nåt med lite rött...

2007-05-05 @ 13:50:26
URL: http://biggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0