Nya Bh'n

Idag var det dags för det årliga bh inköpet. Det blev en svart träningsbh, 45, eftersom den gamla nog gjort sitt, samt en vit spets, (99 →) 45,  som sitter precis som den ska. Jag e jätte nöjd med båda. Hadde ännu till sån tur, att affären sålde ut ett ganska stort sortiment DYRA bh'n o jag råkade hitta en Prima Donna för halva priset.

Jag har tidigare skrivit om bh'n så det e knappast nån hemlighet att jag a)drar storlek större b)föredrar Prima Donna framför dom andra. Dom sitter alltid jätte bra då du hittar rätt storlek.

O inte nog med det. Förra året hadde jag 95 runtom, nu var det 85. Inte dålit :)

Hoppas bara att träningsbh'n håller måttet. Jag vill inte ha nåt som svänger o flänger medan jag studsar på!

image63
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0