Gamla Kläder I Återanvändning

Imorse då jag skulle iväg på jobb, stod jag en minut o funderade på om jag behövde nån jacka eller inte. Kom på att kallt kan det ännu inte vara. Det borde nog räcka med tröjan o västen. Sträckte mej efter den röda västen med huva (en lite sportigare modell) som jag använt från o till i några veckor då det slog mej att jag har en rosa här nånstans. Grävde bland alla miljoner jackor som hänger i hallen o hittade den. Men hugastor den e! Senast  jag hadde den på mej (förra hösten eller förra våren) var den passlig. Nu önskar jag den hadde nånslags snörning i midja. Ser lite rolit ut... Men visst, det går att använda den ändå. O om det e modernt eller inte (gissar på inte) med väst bryr jag mej riktit sk*t i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0