Dagens Outfit = MysKläder

Idag e det söndag o det brukar betyda 3 saker i vårt hus; 1) ta det lungt o bara slappa, 2) städa, 3) besöka släkten. Eftersom jag jobbade natt senaste vecka har jag inte kommit in i rätt dagsrytmn ännu (en orsak att bloggen inte fått så många inlägg). Kan sova ett par timmar på kvällen för att sen vakna o vara helt pigg. Tidigt på morgonen faller jag ihop av sömn o sover bort halva dagen. Så åxå idag... Hela veckan gick ipincip i sömnens tecken. Kan inte minnas när jag senast skulle ha sovit så bra under ett nattskift. 8 timmars sömn va ingenting! Åandrasidan hadde jag inte migrän en endaste gång under hela veckan heller, så sömnen gjorde sitt.

Idag ska jag inte göra så mycket annat än tvätta lite kläder o tillbringa tid med sambon. Ska det städas får han allt göra det. Jag e för trött... Undrar om jag har en förkylning på kommande?? Springer iallafall omkring här hemma i myskläder. Mys mys mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0