R-E-A

Nu har jag änteligen gjort några rea-fynd jag åxå! Det var nog på tiden skulle jag säga...



Denna kortare trench lyckades jag fynda hos Seppälä i början av veckan. Den hade kostat nästan 60ege o nu var den nedsatt till 18! Wow! Jag kunde bara inte låta den hänga kvar. O så råkade det ju finnas en kvar i min storlek. Kändes ganska stor så jag borde få en tröja under...



Två par skor till... Dom rosa hittade jag igår i Seppälä o betalade (29,90→)12ege för det paret. Dom prickiga hittade jag på lördan. Tittade på dom ren förra sommaren, men då var dom aldrig på rea. Nu har just den skobutiken öppnat en outlet o där stod dom på hyllan. Ett par i min storlek o 19ege. Tur för mej :) Tror min skokvot börjar fyllas snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0