Bortbytt

Riktit i slutet av min graviditet samt dagarna jag låg inne på bb tyckte jag kaffe smakade blää. Började dricka thé flera gånger per dag då jag låg inne. Kan hända att förkylningen jag hadde då inverkade på nåt sätt, men kaffet skippade jag så gott som helt. Det har på nåt sätt håll i sej. Jag vill fortfarande inte ha kaffe på morgonen (nåt som tidigare var helt ett måste), men mot eftermiddagen eller t.o.m kvällen tar jag gärna en kopp. Tänk, en liten kopp mot dom 2-3 muggarna jag drack innan. Wow. En liten ändring där...

Olikaslags frukt- o bärthé e mina favoriter. Socker behövs inte, men gärna en tesked honung. Lyfter fram smaken bättre på nåt sätt. Vissa smaksatta thén skippar jag genast efter att jag fått slut paketet. Ta t.ex nåt med persika. Det smakar konstgjort att det enlit mej nästan e odrickbart. Helst väljer jag en förpackning där det finns flera olika smaker. Favoriterna e nog svartavinbär, apelsin o det underbara Lady Grey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0