Thomas Sabo

Åh, min kompis har köpt ett jätte fint armband från Thomas Sabo. Ni vet ett sånt där som man själv väljer bitar till. Jag vill åxå ha ett sånt!! Nomination har jag aldrig fastnat för, men jag kommer ihåg för fleeera år sen då jag såg en TS annons i en Damernas. Ville ha ett sånt armband då, men hittade inget här i vår lilla stad. Nu finns dom + att det går o köpa bitar online. Som godis för ögonen :) Jag gillar det att man själv kan byta ut bitarna som man vill. Bara skor, bara pärlor, bara bokstäver... Nice!

Bl.a dessa skulle jag köpa;





Måste nog ta o köpa ett sånt här armband. Måste måste måste!

Kommentarer
Postat av: kay.

nu ha ja shoppa några charms online! can't wait att få dem på posten.. bla en good-old-fashioned kassett!

2010-08-29 @ 07:10:28
Postat av: Camilla aka BigGirl

nice :) måste nog ta o skaffa mej ett jag åxå :)

2010-08-29 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0