Lite Ont, Inget Att Göra

Såja. Då var min galloperation över o allt gick helt bra. Har varit hemma sen söndan, men inte haft så mycket ork att göra nåt. Ja, o så KAN jag ju inte göra så mycket heller. Magen e sjuk (läs sårena) o lyfta får jag ju inte. Ren på måndan hadde jag tråkit :(

Har ändå försökt börja julpyssla sådär sakta. Har ännu nästa vecka tid på mej, så jag ska ta o gå igenom vår stora papplåda full av julsaker. Sonen fick upp sin julbelysning igår o han e stormförtjust i den :) Funderar på nåt till köksfönstret, men har ju det problemet att blombrädet går mitt över fönstret = utrymmet e begränsat. En ljusstake som går mellan fönstren skulle dock funka. Tror vi haft så tidigare faktist...

Några saker har jag ännu åxå som jag borde köpa. Julgransfot t.ex. Ifjol lånade vi en då vi glömt köpa. Måste ta o kolla julgransprydnaderna åxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0