Vart Försvinner All Tid??

Kan inte fatta att det e två veckor sen jag skrev ett inlägg sist!! Vart i helvete tar all tid vägen?? Mellan barn, jobb, hemmet o några timmars sömn finns det lixåm inget övers. Jag blir nog snart galen kan jag säga. Huset ser som bäst ut som ett bombnedslag, men det e väl inte bara mitt jobb o sköta det heller??

Längtar till min semester. Det börjar kännas tungt o jobba. Vi har en del omställningar på jobbet (ska börja jobbar i team) o det e såååå mycket negativitet i luften att man blir negativ själv. Att mänskor inte förstår det att ändringar som gör arbetet både lättare o effektivare e en bra sak! Men då saker o ting alltid gjorts på samma sätt... Tur iallafall så e det ju inte jag som har huvudansvaret. Nej, jag får bara höra en massa klagomål som mänskor inte vågar säga rakt ut åt rätt person... Skit! Semester, kom igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0