Matt, Svag, Yr

Ända sen onsdagkväll har jag mått konstit. Var till mammas på besök på eftermiddan o lämnade Simon där en stund så jag o mannen kunde åka iväg o handla ensamma för engångsskull. Sa åt mamma då vi kom att jag mådde lite illa o hon fixa en smörgås åt mej. Kände mej liiite liiite bättre efter det, men i butiken blev jag helt svimfärdig. Tur att det var jag som hadde butikskärran! Skulle garanterat ha sjunkit ihop annars. Slutade med att jag satte mej på en bänk o mannen fick fixa allt färdit. Kom hem, la mej på soffan o hela rummet snurrade. Torsdagmorgon o jag kände mej ok. Torsdageftermiddag o jag mådde dålit igen. Lika igår o idag mår jag lite illa + att kroppen e öm. Hoppas jag bara har en flunssa som håller på o bryta ut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0