Naken Genom Stan

Hadde en tråkig stund på jobbet igår o började fundera va jag egenteligen skulle göra för pengar. (tanken med pengar kom upp då en arbetskamrat berättade att hon har tandläkare på kommande o DET kan bli dyrt) Mänskor gör ju en massa tokiga saker för pengar, men hur långt e man månne själv beredd att gå... Jag kan då lova att jag INTE sku äta nåt äcklit. Nej, fy! Däremot kunde jag tänka mej att springa naken genom stan. En tisdagsnatt. Vid 3. Då det e folktomt :) Ja, o så för rätt summa då. Höjdrädd som jag e så vet jag inte hur det skulle vara att göra ett bungee-jump. Usch, tror väl inte det skulle funka så bra.

Va sku du vara beredd att göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0